diumenge, 14 d’agost del 2011

Concerts de la primera quinzena d'agost

Concert al Club Nàutic de L’Escala.
El 6 d’agost vam cantar al Club Nàutic de L’Escala on es celebrava la diada del soci.
Era un sopar de 350 persones a les que, a l’hora de les postres i el cafè, el Grup Norai els amenitzava la vesprada.
A causa de les diferents procedències dels socis es va oferir un repertori ple de cançons marineres d’arreu del món. I al acabar la comunitat anglesa encara ens en van demanar més Esgotàrem el repertori en anglès, sense oblidar pas el repertori de casa.
Varen ser dues hores de concert molt variat amb cançons i estils musicals força diferents.

Concert a Pedret i Marzà (Alt Empordà).
Per segon any hem cantat a Pedret i Marzà.
És un poble en el que als seus habitants els agraden les havaneres i també les cançons marineres d’arreu. I com que ja els hi coneixem els gustos, sabíem que en el repertori no hi podien faltar “Jamaica farewell” i “Maria Lisboa”.
Tot i així, en el bar, mentre esperàvem l’hora de començar la cantada i discutint el repertori amb el públic vam decidir estrenar “Whip Jamboree” una cançó marinera del port de Liverpool (“sea song”)

A la Cala Canyet
de la urbanització Rosamar.
Una nit preciosa la que vam trobar a la Cala Canyet de la Urbanització Rosamar de Santa Cristina d’Aro.
Vam cantar just sobre la platja, amb la cala de teló de fons i la lluna com a focus natural addicional.
Vam tenir moltes sol·licituds d’amics que ens segueixen per allà on anem, a les que vam correspondre.
Hi va haver cremat i unes coques molt bones per a tots.

Cap a l’interior:
Sant Boi de Lluçanès.
Un xàfec intens d’estiu ens va obligar a muntar tot l’escenari per l’actuació a dins del Centre Social de San Boi.
El concert coincidia el mateix dia i a la mateixa hora del partit Barça-Madrid.
I al bar del Centre estava previst poder veure’l.
Ens van proposar d’ esperar per començar, a que el partit s’hagués acabat i vam
aprofitar per anar a sopar.
Mentre sopàvem ens van comunicar que ja podíem començar l’actuació.
Al final vam cantar a la sala del Centre, situada al costat del bar on es seguia el futbol. Quan es va acabar el partit molts afeccionats van passar a la sala per continuar gaudint amb les havaneres.

A Vilalleons.

Llogaret preciós que per a la majoria dels components del grup era un lloc ben desconegut.
Després de ballar vàries sardanes al darrera de l’església. el públic va venir a la plaça del davant per a escoltar la cantada d’ havaneres.
La plaça estava ben plena.
Tot i que van agradar molt les havaneres “Lola la tavernera” i “la Gavina” , el públic va gaudir molt de tot el concert.