dimecres, 28 de juliol del 2010

A Maçanet de la Selva


Diari d'en Norai:
Heu vist mai un NORAI amarrat a una piscina? Doncs aquest diumenge passat jo hi vaig estar. En un primer moment em vaig sentir molt ofès, no creia possible que els meus amics “havaneros” em deixessin allà amarrat a “Les piscines de Maçanet de la Selva”, però poc a poc vaig entendre que tot allò formava part de l'escenari. Els llums blaus de l'aigua, el blau i vermell dels focus dalt l'escenari, l'aroma del cremat que m'arribava i les veus “Hilya ho boys, Hilya ho boys, remeu, remeu nois” dels meus companys... van crear una atmosfera d'aquell diumenge 25 de juliol molt bonica.
En Norai ha estat molt content de participar d'aquesta Fira-Mercat dels Sentits a Maçanet de la Selva. Penso tornar-hi, encara que hagi d'amarrar-me a una piscina!
Norai.